1. Berätta om dig själv

skrivet den: 2011-12-03 | 15:06:39
En bild jag har visat förr. Har sett ut på alla möjliga sätt och är i anmält en ganska blandad person. Har lite av allt i mig känns det som ibland!

Elin Josefine Mårtensson 950606
Berätta om dig själv. Finns det något svårare, haha? Men ska försöka! Jag heter då Elin Mårtensson fd. Elin Johansson. Har haft två efternamn redan, ganska ovanligt huh? Och det är inte för att jag har gift mig utan när jag föddes så döptes jag efter mamma som hade sin förra mans (mina brödras pappa) efternamn, Johansson. Sen när mina föräldrar gifte sig så fick vi då alla tre namnet Mårtensson efter min pappa men mina brödrar heter fortfarande Johansson efter deras pappa. Ganska klurigt va? Ingen brukar fatta när jag förklarar, haha! Men så är det i alla fall!
Jag bor i lilla Sjöbo, en håla i skåne och har bott där i hela mitt liv, flyttat en gång när jag var 2 till ett större hus. Jag går i Ystad på Österportskolan, inriktning Musik. Går i en liten klass på 16 personer men trivs bra men bla en av mina bästa vänner!
Detta är så svårt! Sen kan jag ju inte berätta för mycket för då har jag inget att skriva dom andra dagarna! Men kan ju berätta om mig mer som person. Ni vet ju hur jag ser ut annars kan ni ju alltid kolla på bilden där uppe. Är egentligen ginger, så har ingen själ, rätt bra att veta! ;) När jag var liten var jag jätte blyg men har kämpat och växt ifrån det rätt bra! Det är bara till att öppna munnen och prata! Jag är väll ganska snäll och dömer inte folk från jag lärt känna dom lite mer. Är oftast väldigt självsäker men ibland har jag sämst förtroende, dock har det bättrat sig mycket sen för några år sedan! Är mig själv 100%  alltid. Ser ingen mening med att vara någon annan! Känns som jag bara babblar på om massa tråkiga saker så ska nog sluta nu. Men där har ni lite i alla fall!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback