13. Det här saknar jag

skrivet den: 2011-12-13 | 18:37:39
Man saknar väll alltid något och just nu känner jag att jag har tappat bort mig själv lite, saknar mig själv alltså, haha. Får väll fixa det så snarast som möjligt! Men något annat som jag dumt nog har börjat sakna lite då och då är sommaren! När det är som här nere i skåne, ingen snö utan bara onödigt kallt, blåsigt och regnigt känns det inte lönt att ha vinter och då längtar man tillbaka till sommaren. Speciellt när det är så mörkt, snön brukar ju ljusa upp mycket så nu är allt bara trist oh mörkt. Även om det här årets sommar var ganska sämst så kan man ju tänka tillbaka till för förra årets...
Jag saknar att vakna på morgonen utvilad och se en klar blå himmel utanför fönstret. Saknar att åka till stranden med mina vänner. Saknar musiken, konserterna och festivaler. Saknar att vara social, haha. Man är mer social på sommaren, gör mer saker som reser runder och träffar folk. Saknar att när man inte har något att göra kan man bara chilla i trädgården eller ta sin cykel och cykla hur långt som helst antingen med en kompis eller ensam. Sommarkvällar! Finns nog inget bättre. Så underbart! Usch jag vill ut och resa till värmen...
we♥it
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback