14. Bästa utomlandsresan

skrivet den: 2011-12-16 | 18:40:33
Som den ginger man är blir man inte överdrivit brun på en vecka, haha ):
Har varit på ganska många ställen. Egypten, Cypern, Rhodos och Tunisien är bara några av dom. Älskar att resa! Bland det bästa som finns. Det hade jätte kul i Egypten där vi kollade på (och var inne i!) pyramiderna och andra sevärdigheter men min bästa resa är nog när jag åkte till Gran Canaria i Februai detta året. Var allmänt vintertrött och ville bort från Sverige och allt då. 14 Februari (alla♥dag) fick jag världens finaste present av mamma och pappa, en resa till Gran Canaria, om två dagar! Var så sjukt glad att jag nästan grät, haha. Vi gjorde inget speciellt utan lata oss mest och hyrde bil två dagar men det var första gången jag åkt på vinterhalvåret och som sagt var resan välbehövd. Åhh vill åka iväg någonstans snart känner jag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback