16. Detta gör jag på helgerna

skrivet den: 2011-12-16 | 22:08:21
Random bild från sommras
Mina helger är inte så roliga, önskar dom var roligare än vad dom varit nu för tiden i alla fall, haha. Jag brukar träffa mina vänner om vi alla kan. Ibland består hela min helg av att kolla på serier och filmer. Jag shoppar ibland dock inte tillräckligt ofta tycker jag! Vissa helger gör jag absolut ingenting alls. Sticker iväg till fest någon gång, inte ofta alls faktiskt. Då coh då träffar jag vänner som jag inte träffar så ofta/ på länge. Jag gillar att göra saker med min mammas som bio och äta. Se på bio är alltid mys med alla. Sitter vid datorn gör jag för ofta när jag kunde hittat på något bättre. Dricka kaffe och käka pepparkakor!
Kommentarer
♡ mathilda

Fiin :)

2011-12-16 @ 23:53:31
URL: http://thejuicydetails.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback