3. Dina intressen

skrivet den: 2011-12-03 | 15:58:00
We♥It
Tumblr_l3cmqulrqv1qag73jo1_500_large
Eftersom jag inte har någon hobby eller går på någon sport och sånt tänkte jag göra en lista om vad jag tycker om!
Jag tycker om:
Laga mat
Baka
Umgås med vänner
Lyssna på musik
Spela musik
Sjunga
Fika
Äta
Shoppa
Fixa håret
Skriva
Se på film/serier
Gå på bio
Åka på semester
Kärlek
Städa
Familjen
Choklad
Snö
Smink
Djur
Doftljus (EJ FIKON, haha internt skämt)
Dansa (för mig själv)
Fota
Ny tvättade saker
Bra böcker
Gå på konsert/festival
Mystiska saker
Sova
festa
Snygga personer man kan kolla på
Det här
Datan
Läsa bloggar
Pengar
Rita
skratta
Den här listan kan jag hålla på men i evigheter, haha! Kommer nog fylla på den när jag kommer på något bra :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback