NU; IDOL

skrivet den: 2011-12-09 | 19:49:41
Vem tror/hoppas ni vinner? När jag fick reda på att Moa åkte ut förra veckan ville jag att Robin skulle vinna. Men sen hörde jag bådas versioner av "All this way" och gillar båda två nu... Amandas är lite mer mjuk och lugn medans Robins är lite mer upp-poppad, svårt! Men tycker nog fortfarande att Robin är med en "idol". ♪
ROND 1: Tycker helt klart Amanda var bäst även om Robins också var bra.
ROND 2: Tyckte nog Robin men jag har inte hört när han gjorde Halo förra gången så kanske därför. Amanda var bra men låten var lite död, dock inte hon som valde ju.
ROND 3: Amanda. Amanda är klar för idol. Robin känns inte riktigt färdig än vilket är sjukt synd eftersom älskar hans personlighet och allt men han var inte tillräckligt stark idag tycker jag, inte globen klass :(
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback