Hem kommen

skrivet den: 2011-11-02 | 17:51:59
Precis kommit hem från jobbet. En dag kvar, det fixar jag! Läser på Isabelles blogg nu och det var näsan hon fixade! Tycker hon gjorde alldedes rätt sålänge hon själv känner att hon gjorde rätt val. Folk är så gameldax när det gäller sånt här. "Åh du är ju redan så fin", "Hur kan man förstöra sig själv på det viset?" "Tänk så blir det fel, jag läste blah blag blah" Man kan tycka det. Men egentligen kvittar alla andras åsikt för det är inte dom som går upp varje morgon, ser sin själv i speglen och ska sta ut med vad nu som är fel. Det finns ju folk idag som byter kön!? För att dom helt enkelt föddes i "fel kropp". Man kanske föddes i fel näsa, bröst, tänder osv? Då får man ju fixa det! Och och man ska vara på det viser kan man ju skippa tandställning, färga håret och smink och allt så kan vi ju se hur kul det blir?

Är väll jag som är tjatig nu men gillar att dela mina åskiter, haha.
The queen of plastic! Detta är dock överdrivit tycker jag, speciellt om man ångrar sig nästan direkt?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback