Isabelles.nu

skrivet den: 2011-11-01 | 22:24:01
Jaha, det verkar som Isabelle ska göra något skönhets ingrepp imorgon. Hon har inte nämnt vad hon ska göra men många tror att hon ska fixa sin näsa, vilket jag också tror. Jag och som många andra verkar tycka skriver kommentarer om att det inte är något fel på hennes näsa och allt det dära. Men sen kommer man ju på sig själv. Jag kan faktiskt inte bestämma mig på om jag hatar eller tycker om min näsa. Den är ganska ful men samtidigt är den ju jag och passar mitt ansikte, haha. Så om det är näsan hon ska operera kan ju jag få hennes gamla för jag tycker som sagt inte att det är något fel på den ;)
Blir så sjukt nyfiken av såna här grejer! Isabelle la upp den här ↓ bilden innan så var tvungen att hitta den vilket jag gjorde!
Det ser ju ut som att dem håller på vid näsan, men de fixar ju mer där emellan läppen och näsan vad det nu heter. Men sen vet man ju inte, hon kanske bara valde en random bild för att få oss lite nyfikna :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback