Min överaskning

skrivet den: 2011-11-14 | 22:55:08
Nu ska jag berätta om min överaskning. Igår kom jag hem från två super kul dagar med gamla klassen. Vi tryckte in 15 personer i ett rum som man skulle sova 4 i. Fast vi sov "bara" 8 där inne sen, haha. Men tillbaka till söndagen. Det var ju fars dag så vi hade gäster när jag kom. Vi åt mat och pratade lite och vid 4 stack dom hem. Sen hör jag mamma säga med telefonen i handen till pappa att "vi ska vara där kl 6". Då frågade jag var dom skulle såklart så sa dom bara "du ska också med". Jag lyckades klämma ur dom att vi skulle till kivik och att det var något till mig. I 45 min fick jag sitta där och tänka på vad jag skulle få. Jag tänkte på allt möjligt jag önskat mig senaste tiden.
När vi nästan är framme så berättar dom att det är en tidig julklapp till mig och att det var något jag velat ha länge. Hmm. Sen stannar vi utanför ett hus och då berättar dom att det är något levande. Ihhh! När vi kommer in i huset så ser jag små gråa och söta kattungar sova i soffan. En katt. Jag skulle få en katt. Så sjukt glad. Var som ett barn på julafton. Har önskat mig en katt så länge jag kan minnas, haha. Så nu äntligen!
Där fanns 5 katter, en som redan var bort tingad. Alla var självklart super duper gulliga men valde tillslut denna sötnosen här uppe! Får henne ungefär 4 dec. Vet inte vad hon ska heta än dock, funderar just nu på Lucy för det var det första som poppade upp i mitt huvud när jag såg henne!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback