Skola, färgning och Bio!

skrivet den: 2011-11-18 | 20:14:34
Blev inte mycket bloggning igår, blev det någon bloggning alls egentligen? Hade inte tid att sätta mig vid datorn en enda gång. Dagen började som vanligt med skola sedan blev det direkt hem efter för att färga håret kl 2. Ingen större förändring bara utväxten, men shiit vad mitt hår hade växt, det skulle ha växt typ 2 cm men utväxten var typ 5! Det är bra, vill ha långt hår nu!
Efter stack jag till Lina och snacka lite sedan knappt en timme efter tog vi bussen till Malmö för att se på bio, Breaking Dawn. Helt underbart. Jag har ju läst alla böckerna och tyckte dom hade gjort filmen jätte bra, tyckte inte jag missade något. Eller jo tyckte där var lite lite av Jacobs del i boken (min favorit del av alla böckerna, haha). Är lätt team Jacob! Och hon som ska spela Renesmee är nog den sötaste flickan i världen! Längtar jätte mycket efter andra delen. Mycket mer hände inte igår eftersom klockan var vid halv 10 när vi kom hem. Satt på Jennifers Body som jag tycker är jätte dålig men det var bra för då somande jag, haha.
Random bild, men gillar den för det ser ut som jag gjort den svartvit fast har inte rört den alls :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback