Bloggar jag läser!

skrivet den: 2011-10-03 | 21:24:00
Tänkte göra det inlägget jag snackade om för någon dag sedan om vilka bloggar jag läser! Vissa läser jag mer, vissa mindre. Här kommer de i alla fall! Klicka på bilderna för att komma till bloggarna.
Kära Kissie. Ja, alla vet väll vem Alexandra Nilsson är. En blogg som jag klickar in på varje dag men scrollar igenom väldigt snabbt och kollar mest på bilderna. Inte så intressant egentligen men ändå kul. Mest blivit en vana, haha.
Dani. Hittade hennes blogg för inte jätte länge sedan. Hon vågar skriva vad hon tycker och har många bra åsikter tycker jag. Sjukt snygg är hon ju också!
Ett tag läste jag Isabelles blogg väldigt mycket. Men hon uppdaterar inte så mycket och tröttnade lite. Nu är den lite mer som kissies blogg att jag klickar in för att det är av ren vana. Fast hon tar fina, klara bilder och har väldigt fräsch blogg och det tycker vi om!
Juicy. Tyckte inte hennes header beskrev så mycker om henne själv så tog en annan bild, haha. Tycker om hennes blogg väldigt mycket! Kan typ inte förklara hennes blogg. Känns väldigt mig hela bloggen, haha. Väldgit inspererande blogg faktiskt!
Jätte söt tjej! Tycker hennes blogg känns väldigt mysig och trevlig! Har inte så mycket att tillägga, klicka in vet jag!
Och självklart bästis blogg! Gillar hennes nya design, kanske inte så ny längre men den är ljus och fin, blir glad, haha! Har inte så mycker att skriva här heller, det är bara att klicka in och se själva!
Kommentarer
♡ Astrid

Aw, puss på bästis! <3

2011-10-03 @ 22:19:18
URL: http://crasheddreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback