Dålig bloggare

skrivet den: 2011-10-26 | 19:54:53
Usch jag är dålig bloggare, fy! Får väll fixa det. Är väll mest att jag inte har haft så mycket att skriva om denna veckan eftersom jag knappt hunnit sitta vid datorn och inte gjort något intressant om dagarna. Ska bli bättre nu, lovar! Gick upp kl 6 idag så är trött, fast sov en timme innan, shh. Ska komplettera på matten imorgon. Primtal och Negativa tal, usch. Men tror jag fattar nu. Ska dricka upp mitt kaffe nu sedan sätta igång maskinen på lite tvätt. Alltså har typ inga kläder! Så får tvätta hela tiden och har på mig samma sak, tråkigt ja. Men ska kanske sticka till stan imorgon annars lär det i alla fall bli massa shopping på lovet, slösa pengar ♥
Måste även sticka till frisören och beställa tid för har värsta ginger utväxten nu, haha!
Fina Twilight pojkar. Ihhh snart Breaking Dawn på bio! ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback