Dålig på rubriker.

skrivet den: 2011-10-03 | 19:02:14
Hemma och har ätit middag nu. Den här dagen har varit den sämsta på länge! Ska berätta lite om min dag. Vaknade halv 7 imorse och var ganska pigg och tänkte att den här dagen blir nog bra. En timme på mig att äta frukost och fixa mig osv. En timme senare cyklar jag till bussen och ser att Lina inte är där som alltid brukar vara tidigare än mig. Jag smsar henne och frågar om hon lever och hon svarar ja. Sen när jag väl sitter på bussen upptäcker jag att jag har tagit bussen en timme för tidigt! Åh! Sen dess har det inte gått bättre idag.

Lina hade mina nycklar sen i lördags så kunde inte öppna skåpet. Hon tänkte ta bussen lite tidigare för min skull men hon missade den. Jag hade glömt alla mina böcker hemma. Jag hade också glömt mina hörlurar så blev ingen musik på bussen. Det regnade när jag cyklade till bussen. Jag kände mig dum i huvudet på musiken. På engelskan var jag så trött att jag nästan somnade så kommer läraren och säger att vi ska göra ett test! På svenskan skulle vi få reda på hur det gått på vårt kapitel om hos själva vi skirivt men neeej då hade hon glömt mig. Sen fick jag hål i mina strumpbyxor så har gått med ett hål på rumpan hela dagen typ, great!
Sen ligger jag efter, inte bra. Men idag är jag sjukt trött men har lovat att jag ska ta tag i allt imorgon så jag får vila idag. Usch på såna här dagar!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback