HÅR

skrivet den: 2011-10-09 | 15:34:24
På något sätt hamnade jag på den här bloggen och på det här inlägget. Kunde knappt kolla på inlägget, haha! Har sån fobi för att mitt hår ska bli kort igen. Tänker ALDRIG ha kort hår igen. Kanske när jag är 85. KANSKE. Ska inte bleka det heller (om inte slingor i framtiden) för vet ju hur de slutade... Det börjar bli långt nu som tur är!

Alltid haft långt hår när jag var liten. Sen en dag klippte jag av det. Fast som tur var så ångrade jag mig inte då i alla fall! Fast sen har man ju andra gånger kommit hem gråtandes från frisören. Det är verkligen det västa som finns. Kommer ihåg att mitt hår hade blivit ganska långt men ville klippa det kort igen så stack till frisören. Det blev inte överdrivet kort men den jävla frisören klippte det ju bara rakt av så blev så sjukt fult!
Dock har jag ju hårförlängning på båda bilderna + att det växt lite på andra men ni fattar!
Har dessutom haft alla möjliga färger på håret. Svart, Röd (ginger), Röd rihanna (fast inte lika extrem), grön/turkos, blond och brun i alla möjliga nyanser. Vissa färger liiite bättre än andra (syftar på grön, haha hemskt).
Detta är nog kortaste jag har haft. Var tvungen att färga och klippa av allt efter att ha förstört mitt hår med 500 blekningar, never again! Liknar en kille...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback