Lite Facelook

skrivet den: 2011-10-05 | 14:54:25
Tja, slutde lite tidigare idag eftersom min piano lektion blev inställd, skönt! Inte så att det är tråkigt men är helt slut idag. Idag känns det i alla fall bättre eftersom jag gjorde min redovisning idag. Sjukt att man kan få så mycket ångest och må så dåligt av bara en redovisning?
Slänger in en faclook här också sedan ska jag snart cykla till tandläkaren. Tänker tjata som fan om tanställning. Hur lång kö där är och hur mycket det kostar. Har ju typ två sneda tänder (längst fram inte fint!) som jag vill fixa men det är inte tillräckligt stort fel för att dom ska betala det åt mig. Gratis tandvård my ass. Ska den vara gratis ska den väll vara gratis oavsett? Ska sluta klaga nu, haha. Bloggar mer när jag kommer hem! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback