USA

skrivet den: 2011-10-03 | 20:32:55
Jag kan inte bo i Sverige när jag blir "stor". Det går inte. Jag behöver lyx, fabulous life, värme och oh! USA, LA, Hollywood, NY. Kommer jag på när jag är 40 att jag har levt/lever något Svensson liv är jag inte nöjd! Så fort jag får chansen tänker jag fly iväg. Sverige är ett jätte bra land, fritt, fin natur och allt det dära. Men jag tror inte man kan uppskatta det och veta hur bra här är om man inte är utanför gränserna. Lev livet people!

Haha sådan dålig video! Det märker man nu, dåligt filmat, sången passar inte alls in och när Troy eller vad han heter kommer in i slutet liknar han Barbies kära Ken, plastic fantastic!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback