Dålig på att blogga.

skrivet den: 2011-09-23 | 19:02:58
Förlåt. Igår blev det inga inlägg alls. Idag har jag inte heller bloggat (än så länge!) lovar att göra massor av inlägg hela kvällen!

Cyklade hem i regn idag igen. Igår haglade det också! Känns som det regnar hela tiden nu, usch. Jag tycker om hösten men inte när det regnar så mycket. Idag händer inte så mycket. Ska iväg och hämta Snooze min brors katt. Vi snor honom lite då och då eftersom min bror bor i en liten etta är det kul för honom att komma hit till vårt stora hus, haha. Blir väll lite film och sånt senare + Idol.
Vi hörs sen!






Måste verkligen fixa ps snart, dör utan ordentliga redigerings program!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback