Fototorka?

skrivet den: 2011-09-14 | 15:45:14
Inte bloggtorka utan fototorka, ja. Har inte fotat på väldigt länge nu. Har knappt blivit några bilder på hela året! Tycker synd om min kamera när stackarn ligger där och samlar damm som jag får blåsa bort ideligen. Jag har varken haft tid eller hittat insperation till att fota. I början av året hade jag alla nationella prov och betyg att tänka på. Sedan under sommmarn har jag inte gjort någonting alltså har det inte blivit några bilder heller! Sen trodde jag ju att jag skulle börja Media på gymnasiet och få tillbaka min insperation men det har jag ändrat nu och går musik istället. Aja, får hoppas att när höstlöven kommer att dom kan insperara mig!

Här är i alla fall några fina bilder jag fått ihop detta året!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback