Saknar ps!

skrivet den: 2011-09-26 | 20:01:02
Jag saknar mitt photoshop och vill sova! Tänkte egentligen fortsätta på min design men blev jätte trött. Ska nog ta och duscha sedan stänga internet för mig själv och titta på Vampire Diaries istället. Tillbaka till photoshop. JAG VILL HA PHOTOSHOP. NU. Eftersom jag inte skrivit på bloggen på typ mer än ett år och inte tagit så många bilder så har jag inte saknat det så mycket. Men nu är jag i stort behov av det! Har innan fuskat lite och sshh, laddat ner det sen nu tänkte jag vara snäll och kanske köpa det, så jag kollade priserna... 9.000 kr pffff! Glöm det! Får se hur det blir med det. Detta blir nog sista inlägget för idag. Måste skriva tråk logg också hela veckan för det projektet vi håller på med i skolan. Orkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback