Torrt face. (fel klockslag glömde spara och publicera, haha)

skrivet den: 2011-09-25 | 17:13:42
Vet inte om det blir någon fotografering idag. Kanske men såfall senare än planerat. Tidigare idag när jag tänkte duscha fick jag istället hjälpa mamma med tapetsering i allrummet. Sen när jag väll hade duschat så blev mitt hår inte riktigt rent efter allt smuts och damm, argh! Sen det värsta, mitt ansikte har varit jätte torrt ngn vecka nu och när jag duschat var det sjuuukt torrt. HATAR när man är torr i ansiktet eller händerna och sånt, känns så obehagligt + att hur bra blir det med smink på ett trorrt face? Har i alla fall dränkt mitt ansikte med ansiktskärm nu och får se om det återhämtar sig bättre. Dessutom så var byxorna jag tänkte ha inte tvättade! :(

Aja, får se hur det går, vill ju ha ordning på bloggen så fort som möjligt men samtidigt att det ska bli ordentligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback