Vad hände?

skrivet den: 2011-09-14 | 16:54:14
Vet seriöst inte vad jag ska skriva. Blir helt förstummad varje gång jag ser nya bilder på Bill. Kan inte fatta att han blivit en riktigt man nu haha. Känns som det var igår som jag tittade på klippet nedan och klicka på repeat om och om igen. Dock var det inte första låten jag hörde med dom utan Der Letze Tag. Kommer även ihåg hur irriterad jag blev när de gjorde Durch Den Monsun på engelska (inte för att dom gjorde låten på engelska utan hur alla helt plötsligt gillade tokio hotel bara för låten blev populär). Men det är ju inte bara Bill och hela Tokio Hotel gänget som växt upp utan oxå jag komme jag på i efterhand. Gud vad jag saknar 5 Mars 2010.

'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback