En rubrik

skrivet den: 2012-04-15 | 23:19:33

Är dålig på att blogga på helgerna, man har så mycket annat man gör då! Men ja det har inte hänt så mycket. Varit på kalas idag och sedan nu ikväll såg jag nya titanic miniserien, verkar helt okej. Imorgon har jag utvecklingssamtal och tänkte att jag lika gärna kunde stanna i stan än att åka hem om så vi får väll se om jag hittar något kul!

Bjuder på denna bild! Hade tråkigt igår och testade om jag fortfarande hade mina "emo gener" kvar, haha! Såg ut som det!

Kommentarer
♡ Astrid

Kollade också på den där nya miniserien Titanic igår! Och idag kollade jag på vanliga Titanic filmen. Fan den är bra ändå hehe! Bölade lite(mycket) också.

2012-04-16 @ 21:10:59
URL: http://crasheddreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback