Sleepwalker?

skrivet den: 2012-04-24 | 15:26:00
Sitter i solen vid mitt skrivbord och försöker lära mig mitt tal utantill, går väll okej. Måste berätta om vad som hände mig igår morse, haha! Here you go:

Igår kväll skulle jag sova som vanligt, ställde min väckarklocka på halv sju sedan ställde jag tillbaka den på bordet. Efter det minns jag ingenting faktiskt nu när jag tänker efter, liksom vad jag tänkte på innan jag somnade... Men i alla fall, på morgonen hör jag att min klocka ringer som vanligt slänger min hand på mitt bord och försöker stänga av den MEN (dam dam daaaam) min väckarklocka är inte där! Tänker att den kanske trillat ner eller något så kollar på golvet, INTE DÄR HELLER. Hör den fortfarande och får gå upp och lyssna mig till var den är. Helt nyvaken yrar jag runder och hittar den läääängst bort i rummet så långt från sängen som möjligt BAKOM en blomkruka... wtf?
Trodde det typ var mina päron som försökte var roliga men nää tydligen inte. Alltså har typ jag (eller någon annan skummis som i hemligher bor i mitt rum?) någon gång under natten gått upp och fått för mig att typ "nä nu jävlar ska jag inte försova mig" lol.
Snart börjar jag väll bli som Anastasia när hon drömmer, får inte hoppas haha!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback