SVAR PÅ LITEN FRÅGA

skrivet den: 2012-04-25 | 18:51:44
Nanna om Loreen!:
Erhm. Roligt att du skriver att Torsten Flinck går in i ett skådespel. Du kanske inte visste att han har multipel personlighet, är överdrogat dygnet runt och bara helt enkelt var sig själv? (:
SVAR:
Hatar när man inte kan skriva tillbaka till någon men får väll göra det här istället för stör mig annars. Jag skrev inte att han skådespelade under hans framträdande... för att citera mig själv "sån typisk skådespelare var han också man märkte det direkt!" Jag menade att man märkte på hela hans personlighet att han är skådespelare alltså att han jobbar med det. Innan jag visste att han var det gissade jag på det och jag hade ju tydligen rätt! Och jo, det visste jag (:
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback