HÅRET FINT/FULT? LOL

skrivet den: 2012-08-22 | 18:43:20
Ja idag har jag klarat av både första skoldagen och frisören. Måste börja snacka om mitt hår. Kan ärligt talat inte bestämma mig för om jag tycker det är skitfult eller precis så som jag ville ha det... För först när jag kom hem och plattade det och sånt tyckte jag det var fult. Sen tog jag lite bilder med mobilen och där såg det skitbra ut... Sen lockade jag det och tyckte fortfarande att det var ful. Sen gick jag ner och åt. När jag kom upp var det fortfarande fult... Sen tänkte jag att systemkameran brukar vara rättvis men nä där såg det skitsnyggt ut också. Sen nu när jag tittar i speglen ser det nästan fint ut igen. Tror jag har stirrat mig blind på det, haha. Sen kan det ju vara det att formen på det inte är så snyggt heller för nu när jag precis klippt mig är det sådär rakt och fult som jag hatar.
 
För mig ser det ut såhär. Typ gul/grönt fult?
 
Sen här ser det bra ut? Hmm får väll se vad som händer.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback