Have u find that special rainbow yet?

skrivet den: 2012-08-27 | 23:10:56
Hur har er dag varit idag? Min har varit lite upp och ner. Dagen började ganska bra och jag var faktiskt rätt pepp när vi började snacka om vad vi skulle göra på ensemblen meeen det tog ju slut när vi delades in i våra nya grupper. Helt ensam. All alone. Utan min Lina, igen. Det är 5:e året vi ska ha musik tillsamans och vi har inte spelat i samma grupp en endaste gång. Blir så aaaarg här försöker jag ändå göra det bästa av situationen och de säger "Vi har tänkt på er när vi delade in grupperna" jo men verkligen. Losing my religion that I never had. 
 
Imorgon börjar jag 8 igen men slutar 13:20 så ska väll överleva sen ska jag dessutom ta och shoppa med lina efteråt! Ska hitta massa mysiga tröjor och halsdukar hade jag tänkt och förberedda mig inför hösten. Blir så glad och varm om hjärtat (haha) när jag rullar ner på min blogg och hamnar på mitt höst inlägg. Hösten är så mysig! Nä nu måste jag ta och lägga mig, godnatt!
 
Kommentarer
♡ Lina

Åh :/

2012-08-28 @ 09:59:35
URL: http://linaohlsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback