OMG PLL

skrivet den: 2012-08-29 | 20:16:49


Okej. VAR FAN SKA JAG BLI AV? Vi tar det från början. Först så trodde jag ju att de var Paige men som sagt det kändes för enkelt så min andra gissning var Ezra. Fast sen när Maggie kommer och säger "Amy" till Aria blir jag heeelt förvirrad, liksom va? Sen när Caleb har en pistol blir jag lite rädd för A köpte ju en för några avsnitt sen... När Emily får det där samtalet blir det lite skumt, är det Nate som är A? Fast sen hade har ju ingen hoodie på sig. I samma scen kunde jag ju skryka Paige från listan och då var jag säker på att det var Ezra, jag visste inte varför men jag kunde inte tänka mig någon annan. Alltså sen kom ju scenen med Caleb när han blivit skjuten. Fast blev lättad där för i början såg det ju ut som det var han som var död. Sen, seeeeeeeeeen kommer det värsta av allt. När jag såg A och bara väntade på att han skulle vända sig om var jag helt säker på att jag skulle se Ezra. Fast nä. Det var ju TOBY, NOO. Nä alltså nä. Det är inte acceptabelt... Fan. NEJ. Fast jag har fortfarande lite hopp om honom för han kan ju ha gått med i "The A Team" för att skydda istället för om man tänker efter har A faktiskt skyddat dem ibland men tyvärr är det nog inte så. #HEARTBROKEN
 
Men vem är den stora "A" egentligen? Ledaren liksom... Jag tror fortfarande att det är Alison eller att hon har en tvilling. Fast tror faktiskt jag ska lägga till Aria/Amy på den listan, hon är lite mystisk ibland.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback