Ska man sova?

skrivet den: 2012-08-22 | 22:43:00
Nu kommer en av det värsta sakerna med skolan, att tvinga sig själv att gå och lägga sig fast man inte är trött! Det känns så himla onödigt eftersom man vet att man bara kommer ligga där ändå utan att somna. Sen känns det som när klockan är vid 10 har man inte hunnit göra någonting? Nu var jag ju hos frisören men egentligen (hehehe jag var hos tandläkaren okej!) så skulle jag slutat 16:10 vilken innebär att jag är hemma innanför dörren tio över fem... Sen ska man kanske laga mat och äta och så var klockan 6 sen lite läxa så var den 7 så har man tre timmar på sig knappt och då hinne man typ se en film! Fast nä man kommer hem sen är man så sjukt trött att man bara ska kolla lite tv så man somnar och vaknar när man egentligen skulle somnat. Kul liv.
 
Nä nu måste jag sova. Ska ju upp kl 6 imorgon och ha matte första lektionen, kill me.
 
Här har ni mitt roliga schema btw (klicka så blir det större).
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback