djupa tankar en söndags kväll/natt.

skrivet den: 2012-12-31 | 01:42:23
Hittade en topp att ha på mig imorgon faktiskt, skönt att ha det fixat! Vad tycker ni om nyår egentligen? Vet själv inte vad jag tycker längre. Förr tänkte jag alltid att "detta året ska bli det bästa, det ska ändras, det ska hända, jag ska det och jag ska dit" osv. Men åren går och inget förändras. Visst händer det saker och man prövar på nya saker och skapar fina, roliga minnen men det känns ändå inte tillräckligt. Kanske har man för höga krav på ett år, egentligen är ett år inte så långt. Det går så himla fort. Om jag tittar tillbaka på hur det var för ett år sedan så har det ju ändå hänt en förändring. Vissa saker har blivit bättre och andra sämre, så det känns lite som de tar ut varandra och så blir det ändå ingen skillnad. Tiden står stilla men ändå dör vi.
Tumblr_luxhrbjbij1qg5b3po1_500_large
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback