Working hard.

skrivet den: 2012-12-28 | 15:14:22
Hej, hej, heeeeej. Hoppas er jul har varit bra, min har varit det! Ska göra något inlägg om min jul sen när jag orkar. I alla fall just nu funderar jag på vad jag ska hitta på med idag. Igår jobbade jag och det var egentligen meningen att jag skulle jobba idag med men eftersom jag och Rebecca var så proffsiga fanns där fanns inget mer att göra förrän de hade flyttat till nya stället.
 
Åh varför är Sjöbo så tråkigt. Här finns inget kul att göra. Sen kan man inte heller spontant åka iväg någonstans heller för det kostar moneyyy. Får väll sitta här hemma och hitta på något. Vill äta tacos idag eller god kyckling på thai resturangen. Det är det enda man kan göra här, äta. Vill också beställa fina saker från h&m. Dock vill jag ha en sängkappa därifrån och då blir det över 1000 kr på beställningen... Samtidigt som jag vill ha nya skor. Borde skaffa ett deltidsjobb men vem har tid med det när man har skola? 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback