Woop!

skrivet den: 2012-02-29 | 22:09:58
lite retard bild från tha semesteeer!
När jag vaknade i morse kände jag mig allt annat än pepp på skolan. Ville dra täcket över huvudet och sova tills sommarlovet kommit. Jag kämpade ändå mig upp ur sängen med en kvart tid att fixa mig och äta frukost (det går inte!). Blev en fult hår + inget smink dag. I alla fall...
Som tur va så vände det ganska snabbt! Först fick jag reda på att ett samhälls test blivit ändrat till om två veckor sen såg jag att min piano lärare var borta = ingen piano ♥  Så jag slutade redan 1. Efter skolan har jag simmat och ätit. Ska försöka simma varje onsdag! Ska bara hålla det jag säger nu, haha.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback