Fran... Elin'phone

skrivet den: 2012-01-13 | 21:33:21
iphone 4s vit
Snart är det februari och mitt abonnemang går ut, efter två år så äntligen! Då tycker jag det är dags att köpa ny mobil, mamma håller nog inte med. Så jag antar att hon inte vill betala, men jag har inga pengar heller så det är ett problem... Jag hade ju kunnat vänta tills jag får min lön till sommaren men det tänker jag inte göra för den får jag typ i september? Då har ju nästan en ny iphone kommit ut, haha. Jag kanske låter som värsta snobb barnet som säger detta men jag vill ha/köpa en iphone 4s helst ja för jag nöjer mig bara med det bästa och inte för att det är "det senaste" eller "coolt" utan för i längden uptäcker man att snåla hjälper inte. Lika bra att köpa ordentligt från börjar! Men det går ju bra med iphone 4 också, men saken är att den har ju varit ute i ca 1,5 år och känns lite onödigt att köpa den nu när jag kunde köpt den då? Okej överdrivet lång och tråkig text om en mobil, haha?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback