Igår

skrivet den: 2012-01-07 | 18:03:26
Som ni märkte blev det inte en så bra start på bloggen igår trots allt, min morgon var sämst och allmänt stressad för vi skulle först äta hos Farmor sen iväg till Blekinge och mellan det skulle jag packa. Vad gjorde jag och my family i Blekinge då? Jo vi hälsade på några vi kände som vi bara träffar en gång om året (pga tid och avståndet). Vi fikade först sen gick vi och fixade i vår stuga som vi skulle sova i. Sen gick vi ner till deras hus och då blev det foto tittande och sedan massa god mat och efterrätt, muuums! Klockan var nog vid halv 11 på kvällen har jag för mig när vi gick ner och skulle bada badtunna. Så skönt! Där satt vi och snacka skit tills 1 sen blev det sovdags.
Idag blev det först god frukost sedan lata vi oss tills vi skulle åka hem. Det var den helgen. Nu har jag halft ångest inför skolan fast det bara är Lördag, vill inte.
Världens läskigaste... Ja jag vet inte vad men läskig var den, våga knappt titta på den kändes som den skulle äta mig ellet något, haha :(
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback