Monte Carlo

skrivet den: 2012-01-08 | 00:25:16
Filmen var jätte bra! Verkligen min typ av film. Fler såna filmer borde göras. Perfekt att se bara sådär en ensam kväll eller med sina kompisar. Dock blev jag helt nere nu när man kommer ut tv rutan tillbaka till detta tråkiga land. Speciellt när huvud personen precis tagit studenten och tycker det är jätte skönt att äntligen få resa till sitt dröm, precis vad jag vill ju! Så har man 2,5 år kvar... Usch vet inte var jag ska ta vägen blir bara arg. Känns som jag kommer hasa mig fram genom terminerna som kvarstå sedan springa iväg bort härifrån.
Tänker också på en i klassen på första skolan jag testade, hon hade bott i jag vet inte hur många länder och kunde massor av språk! Jag är sån som inte blir avundsjuk på när folk får nya häftiga prylar (visst det kan också hända) utan på folk som får resa, flytta och uppleva! Åh jag vill.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback