The room

skrivet den: 2012-01-07 | 18:33:11
Nu när julen är över och så vill jag få in lite vår känsla i rummet och kanske lite nya prylar med? Nytt år = Nytt rum! Dock inte helt, gillar mitt rum jätte mycket redan nu men vill förnya lite. Hittade lite inspiration och bilder här ifrån. Allt ser super mys ut!
Stor vit fluffig säng! Är det något jag skulle vilja köpa som är ganska onödigt är en ny säng... Den jag har är stor och skön men den är träfärgad (vilket inget annat i mitt rum är längre) plus att den faktiskt gått sönder minst 3 gånger... Man kanske kan köpa ny "ram" bara, går det?

Behöver ett större, ja vet inte vad det heter men ni vet en smink/byrå typ med stor spegel, nästan som på bilden fast ihopsatt... ja

Vill ha inspererande texter/citat/låtar på mina väggar och bord

En fin gammal telefon! Och blommor! Vill fylla hela mitt rum med vackra rosor, synd att de dör fort bara...

Vet inte om detta är det men tavlor, har två små tavlor just nu bara!

Denna bilden var inte så mycket inspo, eller jo nu ser jag en drömfångare i hörnet det måste jag ha. Tänkte annars mest på fina vädret, åh vår snabba dig.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback