Tråkigaste ever

skrivet den: 2012-01-08 | 23:27:46
Har redigerat alla mina senaste bilder på ett mörk och vintrigt(är det ett ord, haha?) sätt så nu när det snart (hehe) är vår tänkte jag redigera bilderna lite roligare och ljusare som den här!
Satt och kolla egenom mina senaste inlägg på bloggen och upptäckte, fan vad tråkiga inlägg jag gjort senaste tiden!? Shit, mer bilder åt folket! Jag önskar jag kunde uppdatera mer idag men imorgon börjar ju skolan och jag måste lägga mig ganska tidigt (säger jag när klockan redan är 23:28...). Blir nog lite skins även fast jag inte borde, nej SATC! Åh kan inte bestämma mig.
Kommentarer
♡ Carro - en emo/scene bloggerska

Sv; tack för uppmuntran, jag ska försöka skita i dom. Ser man dig på bilderna så fattar man inte att det är du som skrivit till mig, du är super dumper söt :) Kramisar Carro

2012-01-09 @ 14:49:29
URL: http://carolina97.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback