VARNING: IPHONE ÄR BEROENDEFRAMKALLANDE

skrivet den: 2012-01-26 | 21:31:11
snön ger sig inte ):
Har knappt suttit något vid datorn sedan jag rörde min iphone från första gången, haha det är farligt med iphone! Men shit är hur nöjd som helst med den! Ska försöka att inte glömma bort bloggen nu längre, kan ju faktiskt blogga från min iphone!
Sitter just nu och ska välja val inför åk 2 och 3. Sista dagen, är ute i lagom tid haha! Har i alla fall valt programfördjupning. Kunde välja mellan 3 olika och ville inte ha någon av dom, det känns ju bra! Blev i alla fall musikproduktion och rytmik! Sen har jag ju individuella valet kvar. Kan verkligen inte bestämma mig för om jag ska välja matte 2a eller något annant för när man ska läsa vidare efter gymnasiet behöver man matte 2a till vissa linjer...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback