10/7

skrivet den: 2012-07-11 | 00:01:40
Dagen började med målning hos Micci. Vid halv 4 stack jag hem för att sticka till Ystad för att fixa passet var det tänkt men eftersom de stängde tidigt gör vi det på måndag istället. Vi stack i vilket fall som helst till Ystad och kollade lite. Fick med mig hem två söta örngott. Såg också ett jättefint påslackan (det på bilden nedan) men väntade lite med att köpa det.
 
Nu tänkte jag se Halloween. Ja, jag vet att jag sa att jag skulle göra det igår men när jag startade filmen och hörde vilken musik det var fegade jag ur, haha hade redan skrämt upp mig själv innan så det var hell to the no att gå och lägga sig till den.
 
Vi fikade på ett jättemysigt ställe! Ska lät ha min trädgård så i framtiden.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback