catch my dream.

skrivet den: 2012-07-26 | 13:54:44
Tyckte det var dags att slänga in ett inlägg. Vad har jag gjort senaste tiden då? Jo jag har varit på marknad, kollat på true blood, ätit, bakat, städat, sovit, varit ute i solen, varit på stranden och bränt mig. Det är nog ungefär det som hänt senaste veckan, kul va? Haha. Det var igår som jag var på stranden så jag håller mig nog mest inomhus idag. Man kan inte vara på ovanvåningen förens typ inatt för där är så sjukt varmt. Kan knappt sova där heller ens. Så nu sitter jag här nere och funderar på att kolla på pretty little liars. Shoppa vill jag också göra. Vill göra så mycket men det slutar med att jag sitter hemma och tråkar istället.
 
Köpte bland annat den lilla vita drömfångaren på marknaden. Fast jag drömde faktiskt en mardröm inatt. Drömde att det kom värsta stora vågen och det blev översvämning och kaos. Usch, tänkte bara på tsunamin i thailand, hemskt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback