GINGER

skrivet den: 2012-07-06 | 21:48:52
Ser ni hur ginger jag har blivit på senaste tiden?... Gillar inte det och vill egentligen bara springa till frisören och färga mitt hår men det går inte än tydligen. Var nere och frågade om jag kunde göa slingor fast att mitt hår var så olika nyanser och hon sa att det kommer inte bli bra för det kommer bli helt ojämnt. Jag frågade också om det hade blivit lättare om jag först färgade hela håret i en färg sen singor men hon sa att jag skulle gå nu under sommaren med utsläppt och oskyddat så det fick bleka sig själv sen efter jag varit utomlands skulle jag se hur ljust det blivit och komma in då... Vet inte om jag kommer palla gå såhär hela sommaren, får väll försöka. Åhhh vill färga det nu.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback