LOV!

skrivet den: 2012-07-06 | 18:52:26
Bättre sent än aldrig, nu har jag lov! Fick en fin ros av jobbet som ni ser på bilden. Är väll lite trist att inte träffa vissa och har ändå haft kul men det är ändå mer skönt att slippa jobba. Jobbade ju på ett ålderdomshem och kan direkt säga att det kommer jag aldrig vilja göra igen, haha. Det var inte ett Elin-jobb över huvudtaget men fyra veckor klarade jag mig i alla fall.
 
Nu när jag har lov kan jag äntligen gå tillbaka till mitt fab-life haha. Shoppa, träffa vänner, fika (♥), ha utsläpt hår, snygga kläder, mer smink, sova länge, göra ingenting, hitta på dumheter, få bort min gingerhet, bli brun (skiter i om jag ska behöva fuska, jag ska bli brun!), kela med min katt, åka karusell, åka till Kreta och en massa andra saker! Får bara hoppas att vädret håller sig på min sida.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback