SERIER OCH ÅTER SERIER

skrivet den: 2012-07-16 | 19:52:03
Vaknade kl 2 idag, usch måste lägga mig tidigare än halv 4 idag. Var i Ystad och fixade med mitt nya pass, tog foto och sånt. Var inte alls beredd när hon tog bilden men blev väll helt okej, bättre än förra i alla fall! Min underskkrift ska vi inte prata om, haha. Hur lätt är det att skriva på den jävla plattan egetligen? Dessutom tänker jag byta efternamn så fort som möjligt... Kollar faktiskt på skatteverkets hemsida just nu.
 
Jaha, vad ska man göra resten av dagen då? Funderar på om jag ska ge true blood en ny chans fast vet inte om jag orkar. Första säsongen var sååå tråkig men kanske blir roligare när snyggingen aka Skarsgård är med mer? Vill liksom se någon spännande serie som Pretty little liar eller Vampire Diaries. Är lite trött på lättsamma tonårs serier och komedier. Sen är jag heller inte så sugen på att se såna mysterier som slutar efter ett avsnitt. Vill sitta fastklistrad som på bilden här näre. Kanske ska jag se dexter? Kan aldrig bestämma mig!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback