THE AMAZING SPIDER-MAN

skrivet den: 2012-07-09 | 23:44:27
Jag tyckte att de första spider-man filmerna var rätt bra så visste inte riktigt vad jag skulle tycka om det här. Först tyckte jag det var väldigt onödigt med tanke på att det bara var några år sedan spider-man filmerna kom ut men måste säga att den nya var grymt bra och så mycket bättre! Tycker nästan att de gamla är dåliga nu när jag tänker efter. De har lyckats göra filmer mer trolig och den går lite djupare in i handlingen. Den var 2 timmar och 16 minuter men det märktes absolut inte. Skådespelarna i denna är också mycket bättre tycker jag och alla passar sin roll sjukt bra. Längtar redan tills tvåan kommer... Nä denna måste ni se! Psst... Om ni ska se den glöm inte att sitta kvar lite efter att eftertexterna kommer, ni kanske missar något annars!
 
The Amazing Spider-man får 5/5 Toasts! Haha.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback