14 Mars

skrivet den: 2012-03-14 | 20:42:39
Blogga jag något igår? Ja, juste ett litet inägg bara. Blir inte mycket mer idag heller. Varit skola som vanligt. Började 8 så har varit helt seg hela dagen men ändå har jag varit duktigt och simmat! Tredje onsdagen jag och mamma gör det nu (känner mig lite duktig i alla fall). Ska försöka bli lite nyttigare och kanske kommer jag ordentligt igång med träningen snart också!
Just nu dricker jag kaffe och laddar ner nytt avsnitt av pll. Annars händer inte mycket. Kollar lite på Gina som verkar fått lite stil på sina shorts! Får kolla in det mer.
Bjuder på en snygg bild på bästis! Hade min mysiga hoodie med nitar på mig idag. Nästan glömt hur skönt det är! Måste köpa en grå, översnyggt speciellt under jackan som ni ser!
Kommentarer
♡ Astrid

Hihi, där var ju jag! Du e också snygg bästis! Apsnygg faktiskt! Och ja, gina har fått in sååå jävla snygga shorts senaste tiden, synd bara att jag typ har noll kronor haha :(

2012-03-14 @ 21:25:50
URL: http://crasheddreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback