PLL!

skrivet den: 2012-03-20 | 23:20:06
VARNING FÖR SMÅ SPOILERS LÄS INTE VIDARE OM DU INTE SETT SISTA AVSNITETT AV PRETTY LITTLE LIARS!




Oh yeah that's me haha


Såå då vet vi vem A är... Eller i alla fall en av dom! Slutet var bra! Jag var rädd för att allt skulle avslöjas när man fick reda på vem A var och att typ allt det spännande skulle ta slut men det är ju ett helt "Team A" så inget är slut på långa vägar! Och nu ska man behöva vänta i typ 3 månader! Kommer dö... Och slutet herreguuud blev helt tårögd! Det bevisade ju att absolut ingenting är slut! Stackars Emily ): Sen måste jag säga hon som kom in och pratade med Mona i slutet (antar att det var en hon), jag tor det är Vivian! Jag tror det finns en person på riktigt som är Vivian inte bara Alison!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback