BLOGGLISTA

skrivet den: 2012-05-05 | 20:15:36

Senaste

Låt du hörde: Everything - The Veronicas

Film du såg: New Year's Eve.

Mat du åt: Något påhittat med tacomix.

Kram: Mamma.

Puss: Min katt ♥ haha.

Känslan: Varm? Är det en känsla haha?

Bråk: Ingen aaaning.

Resa: Utomlands blir det Egypten!

Glädje: Köpte äntligen en drömfångare idag, haha!

Längtan: SIESTA 2012!

Dröm: Shit minns inte, drömde massa olika knas drömmar inatt i alla fall.

Personen du träffade: Pappa.

Person du pratade i telefon med: Mamma.

Personen du fick sms av: André

Gången du var utomhus: I Februari.

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår? Alla som bor hemma då.

 

Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: Storstad!

Hamburgare eller pizza: Hamburgare.

Kött eller fisk: Kött. Eller fisk. Eller vet inte.

Hund eller katt: Beror på.

Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet, I Think.

McDonalds eller MAX: Burger King...

Vin eller Öl: Vatten.

Charter- eller skidsemester: Charter ♥

Sverige eller Utlandet: Utlandet!

Sport eller nyheter: Blä inget... Men okej nyheter!

Hockey eller fotboll: Fotboll...

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Don't care.

Sommar eller vinter: Sommar! I alla fall just nu, haha.

 

Fem saker du alltid har i ditt kylskåp?
- Mjölk
- Smör
- Ost.
- Någon grönsak
- Äh

Fyra saker du inte kan vara utan?
- Mina nära och kära.
- Mitt rum.
-  Iphonen ♥
- Serier/filmer haha.

3 saker du inte kan äta?
- Ananas - BLÄ
- Mjölk som datumet gått ut på, kvittar om dom är drickbara det är läskigt!
- Jag har testat äta det så mycket men tomat... det bara nä.

Två saker som gör dig glad
-  Nära och kära.
- Musik.

En sak du gör oftast flera gånger i veckan
- Städar... Haha :(

Kommentarer
♡ Linii

Har en frågestund på bloggen för första gången, så ni har chansen att lära känna mig bättre. Klicka dig gärna in och ställ mig en fråga :)

Direktlänk http://liniiplace.blogg.se/2012/may/fragestund.html

2012-05-06 @ 19:17:08
URL: http://liniiplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback