Bolibompa DEL 2

skrivet den: 2012-05-20 | 01:18:41
Måste visa fler klipp jag hittade! Känner mig som ett barn igen.
Kommer inte ihåg jätte mycket från detta. Har bara något svagt minne av att jag undrade varför de inte stannade i alla husen?
Kul att någon i kommentarerna hade nämnt avsnittet med hissen! Även då han råkade slänga Joppe var hemskt... Extra läskigt var det eftersom jag var värsta gosedjurs älskaren! Eller var och var jag är det fortfarande. Hade säkert mer än 6 sopsäckar fyllda med gosedjur lite överallt, JAG KAN INTE GÖRA MIG AV MED DEM! ):
Bara jag som tyckte detta introt var sjukt läskigt? Hela programmet var rätt läskigt faktiskt!
HAHAHAHAHHA. Ja, detta säger väll allt om nya barnprogram.
Kommentarer
♡ eRaey - Modell och kläddesigner med 3 egna företag

Vad tycker du om sången jag gjort till min mormor som gått bort?

Du hittar den här:

http://eraey.se/2012/may/me-singning-my-own-song.html#comment

2012-05-20 @ 01:29:33
URL: http://eraey.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback