Can you feel the summer?

skrivet den: 2012-05-21 | 22:12:47
Tja bloggen, här står jag i underkläder! Nä inte riktigt. Men tyckte det har varit lite lite egobilder på bloggen min på sistone och hittade denna helt random. Är det några andra gymnasie 1: or där ute som ska ha nationella imorgon? Har ni ångest? Pluggar ni? Själv dricker jag kaffe och gör allt utom att tänka på matte. Dom får också för sig att vi ska ha det i 5 timmar också, med paus men ändå. Äh, ska inte klaga sista nationella i alla fall och enligt mina beräkningar har jag 6 vanliga skoldagar kvar!
Kommentarer
♡ Sofia

Sv: Haha ja! Och jag är en sån typisk person som alltid blir så himla starstruck när sånt här händer!:D (kan dock kontrollera mig när jag faktiskt träffar någon "kändis")

2012-05-21 @ 23:11:01
URL: http://sofiasaiady.blogg.se/
♡ jen

oj jäklar vad fin du är!!

barbapapan kommer från åhlens förresten! :)

2012-05-28 @ 21:50:33
URL: http://luxuriousss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback