Mer ny mat åt folket!

skrivet den: 2012-05-20 | 00:19:15
we♥it

Sitter och tvingar i mig juice med fruktkött... blää. Kanske någon gång i livet lär jag mig njuta av det, haha. Kom på att i början av året (antar att det var mitt nyårslöfte) så bestämde jag mig för att börja testa mer saker inom mat, det vill säga grönsaker mest eftersom jag hatar(hatade?) det. De enda grönsaker som jag tyckte om var gurka och sallad... Inget man kan leva på precis, haha. Har ändå gått helt okej, har nog aldrig ätit så många nya saker som i år faktiskt! Men ändå inte tillräckligt tycker jag. Nästan halva 2012 har gått. HALVA 2012, helt sjukt! I alla fall det jag försöker berätta är att jag tänkte bli ännu bättre än innan!
Har på senaste tiden upptäckt att mango har en god smak! Har aldrig smakat själva frukten men bla. juicen jag dricker nu har apelsin/mango och den är sjukt god!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback