Hej!

skrivet den: 2012-05-07 | 21:28:42
Sitter och äter frukost. Inte överdrivit trött men hade ju inte blivit ledsen om jag skulle varit ledig eller något. Har ingen aning när jag kommer hem igen, vi har konsert vid 7 tror jag och vet inte om det är lönt att man åker hem om eller om man ens får? Är inte jätte pepp på det faktiskt. Förra gången blev helt meninglöst och känns som det ska bli det denna gången också.

Ja, detta skrev jag imorse men glömde såklart publiciera det, haha. Konserten gick faktiskt helt okej men fy fan satt längst fram. Brukar inte vara så himla nervös inför konserter men det var obehagligt att kunna se allt och alla så. Men nu var det i alla fall gjort. Vet inte vad som händer mer idag, klockan är redan över 9 ju. Borde plugga tills sammhället imorgon så jag äntligen får det gjort, ja det ska jag göra!
Sliten chey!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback